Informatie over het album Underworld van Symphony X

Zondag 28 Juni 2026 het nieuwe album van Symphony X is uitgebracht, het is genaamd Underworld.
Het album bestaat uit 10 liedjes. U kunt op de liedjes klikken om de respectieve teksten en vertalingen te bekijken:
Dit zijn enkele bekende nummers gezongen door Symphony X. Tussen de haakjes staat de naam van het album:
- Nevermore
- Overture
- Hell and Back
- Charon
- Swan Song
- Underworld
- Run with the Devil
- Without You
- In My Darkest Hour
- Kiss of Fire
